לשיחה טלפונית עם נציג

1800-32-22-22

אפשר
לעזור

שאלות נפוצות:

מגמת ניהול השיווק והפרסום | גימנסיה חדרה

הטכנולוגיה בעולם, זאת שחיברה בין כולם, הפכה את תחום הפרסום והשיווק לתחום הלוהט ביותר כיום. כל חברות הפרסום והתוכן מבינות את המשמעות של מילארדי בני אדם מול המסכים המרצדים, מעבירים הודעות, תגובות, כרטיסי אשראי, הכל דינאמי וטס מהר ומצריך את אנשי השיווק והפרסום הטובים ביותר. 
ניהול שיווק משמעו אפיון ותכנון אסטרטגי של תוכניות שיווק ופרסום, במטרה לייעל מטרות במגזר העסקי. 
השיווק מתמקד בשיווק מוצרים, שירותים, רעיונות חדשים, פטנטים וכו' והתאמתם לשוק. 
לצורך כך על מנהל השיווק להכיר את שוק העבודה ולקבוע יעדים אשר יתאימו למציאות הרווחת במשק העבודה.
הלימודים מקנים ידע בפיתוח חשיבה שיווקית, שימוש בטכניקות ואסטרטגיות בתחומי השיווק ,שימוש במודלים והתאמתם למציאות הקיימת בשוק תחרותי.
למי מיועדת המגמה?
לתלמידים בעלי יכולת חשיבה יזמית ומוטיבציה, סקרנות, כושר התמדה ואחריות אישית.


מה כוללים הלימודים?
1.    מקצוע  מוביל של המגמה "מינהל וכלכלה" הפורס בפני הלומד את תחומי התוכן של אוריינות פיננסית והכרת סביבות עבודה – יסודות בניהול עסקי, מבוא לכלכלה ותורת הארגון והניהול
2.    מקצוע התמחות "ניהול השיווק " בו הלומדים נחשפים למגוון תחומים  כגון: התנהגות צרכנים, תקשורת שיווקית וניהול השיווק תוך שימת דגש לשינויים שהביאה הגלובליזציה וההתפתחות הטכנולוגית. במקצוע זה התלמידים מבצעים פרויקט גמר צמוד תכני הלימוד בארגונים בהם הם חוקרים כיצד נושאי הלימוד של התמחותם מקבל ביטוי הלכה למעשה. כחלק מעבודת החקר שלהם הם מסיקים מסקנות ואף מביאים הצעות לשיפור הממצאים.


למה כדאי ללמוד במגמה?
•    רכישת ידע מקצועי בתחום ניהול השיווק הכרחית היום בכל ארגון עסקי,
•    הלמידה באמצעות חקר, למידה פעילה ולמידה משמעותית.
•    בוגרי המגמה מקבלים בנוסף  לתעודת בגרות תעודה טכנולוגית המאפשרת גם להמשיך את לימודיהם בכיתה י"ג ובאקדמיה.

 

בואו לפגישה - ללא התחייבות!

תיכון שנותן לך חופש ללמוד